Mám najeto téměř 60tis. km a jedinné náklady navíc jsou:
- revize (spojená se servisem) jednou ročně - cca 300,-Kč
- vyšší cena měření emisí jednou za dva roky - cca 400,- Kč navíc.
V průměru cca 500,- ročně. Na plynovém zařízení se zatím nic neměnilo. Teoreticky by se měly měnit častěji svíčky, ale to je vzhledem k nákladům na palivo zanedbatelné.
Úspora - ušetří se palivový filtr
.
Můj starší motor papá po městě 11-12l LPG, benzínu by bral tak o litr méně. Na starty vychází v celoročním průměru asi 1l benzínu /100km, záleží na nastavené přepínací teplotě a v zimě je ve velké výhodě ten, kdo má auto garážované.
Jsem už večer líný to počítat, ale vychází mi náklady výhodněji než diesel. Navíc jezdím skoro pořád krátké trasy po městě a motor to snáší statečně. Diesel by si to nenechal líbit, nestačil by se prohřát.