Moderátori: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček
jbarman píše:Mám služební Break a před cca rokem předělaný na LPG. Stále to zlobí, nevím čím to je jestli mechanikem, nebo zvoleným systémem LPG.
Podrobněji.
Popis: Je namontováno zařízení českého výrobce Magic - sekvenční vstřik. Motor výkonově neztratil téměř nic. Spotřeba od 8 do 10 LPG podle stalu jízdy. Dojezd na plnou nádrž 45l-20% cca 420 - 460 km. Jednou se mi podařilo i přes 500 km.
Problémy: Stále mi svítí kontrolka diagnostiky. Studený motor někdy na volnoběh "zdechne". Zdechá při rozjezdu i na teplý motor - chce to opravdu velký cit. Už jednou odešla řídící jednotka plynu. Několikrát měněny průměry trysek. Měněny vstřikovače - vadná serie. Stále to není ono.....
Zatím opraveno vše v záruce ale toho času v servisu!!! - to vám nikdo nezaplatí
Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť