Ahoj,
takže zase píšu o radu. Začala mi protékat nafta kolem dvou vstřiků. Z jednoho je to hodně, z druhého méně. Trochu nafty tam bylo delší dobu, ale myslel jsem, že to po generálce hlavy (těsnění, výbrus atp. v prosinci 2019) bylo jen špinavé. Teď jsem udělal delší cestu (cca 800 km v jednom dni) a nafty je tam výrazně více. Přikládám níže fotku. Přijde mi, že na těch dvou, co tečou, je takový bílý plastový kroužek (těsnění?) prasklé, na zbývajících netekoučích dvou drží pevně. Chci se zeptat, co s tím? Může být chyba v člověku, co dělal tu generálku, že něco nedotáhl nebo je to prostě stářím auta?
Auto jinak jede dobře, táhne, po dálnici pohoda (v mezích stáří auta), nemá nepravidelný chod, nekouří. Pokud by to byla už nějak moc drahá investice, tak to nějak dojezdím a půjde pryč, ale rád bych s ním ještě chvíli jezdil, nájezd se mi ročně rapidně kvůli situaci všude možně snížil pod 10 000 km / ročně a to nevím, jestli se mi chce investovat do něčeho nového. Do Chorvatska nejezdím, je to na ježdění párkrát po republice a v okolí bydliště (vždy trasy 10-20 km).
Díky moc!
http://i.imgur.com/Tbxcgg4.jpghttp://i.imgur.com/8wuMeSY.jpg